Saturday, March 22, 2008

Intr-o noapte

L-am intalnit intr-o noapte umeda.
Au curs kilometrii de cerneala virtuala intre noi.
Cuvinte calculate, zambete rasfirate si tacerea impregnata de dorinte. Mi-a cerut poza si pentru prima data, am trimis-o. Au urmat, desigur, complimentele: retinute dar cu subinteles. Se vor vedea bine urmele pe pielea ta alba. Cu mana tremurand mi-am aprins o tigara. Mi-am amintit ca prin vis siguranta (si raceala) cu care a afirmat ca nu se indragosteste. Cu alte cuvinte, I'm on my own.
M-a cuprins o ameteala dulce amara. La 16 ani descoperisem jurnalul unei initiate, self-named fucktoy. Uitasem ca si eu vreau sa fiu una, pana mi-a reamintit el. How it will end, I don't know...

2 comments:

Anonymous said...

o realitate diversa, iesita din imaginatie, fantezii si transpiratie.

Night Elf said...

... how it will end... I don't know either. Dar mi-a placut la nebunie cum a inceput.