Saturday, September 11, 2010

Los Angeles Day 1

Zbor placut cu Virgin America. Ne-am uitat la live TV - pe un canal rula Lord of the Rings, si am jucat Mah Jong pana mi-au intepenit degetele. Din avion vedem o intindere incredibila - urban sprawl - la poalele unor munti. Aterizare lina la LAX, aeroport oarecum murdar si in renovare. Taxi pana la adresa noastra, gated community. Primele impresii din LA din masina nu sunt prea pozitive - strazi deserted, un convenience store in care vanzatorul e behind bulletproof glass, case cu gratii la ferestre, fete dubioase, reclame in spaniola, desert, palmieri, vegetatie ciudata. Soferul de taxi foarte amabil si respectuos. Un black airport attendant ne ajuta cu valiza - "Damn, what ya'll got in there?" Funny, I should have tipped him. Suntem usor deprimate, pe fondul oboselii.
Apartamentul are un miros de vechi, dar e curat. Gazda, de 9 ani in LA, amabila. E din Shanghai, am poreclit-o Yoko Ono. Ne intrebam de ce pisici stam 20 de zile!! Lost our minds? I have. Mi-a trebuit aventura, vacanta, numai relaxare simt ca nu o sa am aici. Sper sa ma vindece definitiv de "aventura". Cred ca prefer sa imi sacrific ideile, decat confortul, ca asa nu mai vreau sa traiesc. Pe drumuri, in funny smelling places. As for "making it" here, forget it. N-am the thirst, n-am pasiunea si frankly n-am interesul. Vreau o gradina linistita si o viata suburbana. Amen.

No comments: